11 de març 2019

L'ALUMNAT DE 6È PARTICIPA AL MEDUTARRACO

El dimecres 6 de març es va celebrar la III jornada del projecte mEdutarraco. Un projecte impulsat des de l'àrea de llengua anglesa del centre i que té com a objectiu que l'alumnat aprengui a utilitzar els dispositius mòbils per orientar-se i localitzar qualsevol punt de la ciutat de Tarragona, de manera totalment autònoma, tot emprant diversos tipus d’habilitats i destreses. En definitiva, una "gimcana tecnològica" per la part alta de la ciutat de Tarragona que es fa en grups aproximadament de cinc alumnes acompanyats d'un adult del centre.

Hi van participar més de mil alumnes de diferents escoles.
Va ser una activitat totalment gratuïta i el bus estava subvencionat per l'Ajuntament de Torredembarra.
Tot i que no va funcionar la xarxa degudament, volem felicitar al grup d'alumnes de l'escola, que van  va rebre el 1r premi per l'edició d'un vídeo, i a tots/es els participants, mestres i alumnes de la URV en pràctiques que ven anar d'acompanyants.