9 de maig 2014

AVALUACIÓ COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Els dies 6 i 7 de maig es van realitzar les proves d’avaluació de sisè de Primària.

És una prova d'avaluació que fan tots els alumnes de sisè curs d'educació primària perquè el centre educatiu obtingui informació sobre el seu procés d'aprenentatge i pugui orientar-los en el pas a l'educació secundària obligatòria (ESO). Els resultats també serviran perquè els centres puguin corregir o millorar les seves actuacions educatives.

La prova és la mateixa per a tots els centres d'educació primària de Catalunya, serà corregida per professors externs  i avalua les àrees següents:

1. Llengua catalana (comprensió lectora i expressió escrita).

2. Llengua castellana (comprensió lectora i expressió escrita).

3. Llengua estrangera (comprensió oral, lectora i expressió escrita).

4. Matemàtiques (numeració i càlcul, representació de l'espai, mesura, lectura de gràfics, comprensió i interpretació de relacions i canvi).

Els resultats de la prova de tots els alumnes es comunicaran al centre educatiu i les famílies  rebran la informació sobre el seu fill/a. Les dades concretes de la prova de cada centre i dels alumnes són confidencials. Aquests resultats no es tindran en compte en l'avaluació final de curs ni influiran en la decisió de passar a l'ESO.

Font: Generalitat de Catalunya