15 de maig 2014

PREINSCRIPCIÓ CURS 2014-2015. PUBLICACIÓ RESULTATS PREINSCRIPCIÓ

Avui han sortit publicats els llistats amb els resultats de la preinscripció pel proper curs 2014-2015. Els llistats els podeu consultar al plafó situat davant de la secretaria del centre, tot i que també els podeu descarregar des d'aquí.

Són tres llistats:

1- Llistat d'alumnes assignats a la nostra escola

2- Llistat d'alumnes que han realitzat la preinscripció al nostre centre amb l'escola finalment assignada.

3- Llista d'espera

Les famílies de l'alumnat assignat a la nostra escola haurà de passar per la secretaria del centre del 2 al 6 de juny per tal de demanar dia i hora per realitzar la matrícula. El període de matriculació serà del 10 al 13 de juny.

Els nens i nenes que estan en llista d'espera hauran de realitzar la matrícula al centre on hagin estat assignats. En el moment en que existeixi una plaça vacant al curs sol·licitat, l'escola es posarà en contacte amb la família, segons l'ordre del llistat.