6 de maig 2014

L'ANTINA PARTICIPA EN ELS QUARTS DE FINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A TARRAGONA

El dimarts 29 d’abril va ser un dia molt especial. Quatre alumnes de l’escola, dues suplents i dues lectores, van anar a Tarragona després d’haver estat seleccionades al concurs de lectura en veu alta realitzat el dia de Sant Jordi. En aquesta aventura, les van acompanyar dues mestres, la Teresa i la Caro.

En arribar, van entrar a la sala d’actes del Caixa Fòrum. La Claudia de 4tB, va llegir en el primer grup de la categoria dels Grumets Vermells mentre que la Candela de 6èB ho va fer en la categoria dels Grumets Verds.

En acabar el primer acte, es va fer un descans. A continuació, van llegir els nens i nenes del segon grup.

Més tard, mentre els jutges decidien quins serien els semifinalistes del certamen, l’organització va obsequiar amb un llibre i un diploma als participants.

Finalment, el jurat va donar a conèixer el seu veredicte. La Candela Rivero va ser escollida una de les semifinalistes dels Grumets Verds.

Claudia Meri, Patrícia Sánchez, Elba Martínez i Candela Rivero.

Des de l’escola, volem felicitar a tots els nens i nens que han participat en aquest concurs de lectura en veu alta i, molt especialment a la Candela Rivero per ser una de les finalistes.