27 de maig 2014

BASES DEL CONCURS FOTOGRÀFIC "LA FOTO DE L'ANTINA"

• Qui hi pot participar? És un concurs obert a tothom qui estigui relacionat amb l’escola: alumnes, pares i mares, mestres, personal PAS, monitors de menjador i servei de neteja.
  • Quina és la temàtica de la fotografia? Cal que siguin fotos relacionades amb l’escola durant aquests 10 anys.
  • Fins quan puc presentar-les? El termini per presentar-les és des del divendres 16 fins el divendres 6 de juny.
  • On he d’enviar la fotografia? Caldrà que enviïs la fotografia al correu de l’escola: e3009242@xtec.cat L’assumpte del correu haurà de ser: “Concurs fotogràfic” i hi hauràs d’escriure un pseudònim i un número de telèfon. L’escola ja es posarà en contacte amb tu si n’ets el guanyador/a.
  • Què significarà guanyar el concurs? El guanyador/a s’endurà un sopar gratuït pel dissabte 14 de juny al recinte de l’escola, coincidint amb la celebració de la festa de cloenda del 10è aniversari. (El sopar consisteix en un entrepà més una beguda).